***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

26 Ocak 2012 Perşembe

Lohusa Tacı,Rüzgar Gülü Toka ve Çiçekli Tokalar

Günaydınnnn
ayyy ne soğuk hava sabah uyandık ve heryer bembeyazdı ne güzel yine kar yağdı İstanbula sıcacık evimde çayımı yudumlarken Sipariş üzerine yaptığım lohusa tacını yayınlamak istedim blogumda Bebeğin ismini bilmiyoruz ama hayırlısıyla dünyaya gözlerini açar inşallah Bu güzel tacı takacak anne adayına bebeğiyle mutlu bir yaşam diliyorum.Tacın yanında farklı olarak rüzgar gülü toka çok şirin olduğunu düşünüyorum ve çiçekli tokalar yaptım.Ablamın arkadaşları siyah çiçekli tokaları daha büyük istediler onlarada özenle yapacağım.Birde kırmızı satenden fiyonk yapıp pullarla süsledim bu tacın siyahını birisinin saçında gördüm çok beğendim hemen aynısını yaptım güzel olmuşada benziyor :))
Şimdilik bu kadar
Tekrar görüşmek üzere








Hiç yorum yok: