***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

14 Şubat 2012 Salı

Keçeden Anahtarlıklar

Farklı keçe çalışmalarımla buradayım.Dondurma,Cupcake,Ev,ve Betty olarak eğlenceli keçeler yaptım.Betty karakterinin hastasıyım çok şirin gerçekten.Benim zamanım bol olduğu için rahatlıkla çalışabiliyorum hobilerimi.Geçen akşam arkadaşım burcuya gittim (bu arada burcucum pırasalı böreğin harikaydı zaten çok yiyerek beğendiğimi ispatladım :)))ona çingene pembesinden kenarları yıldızlı pulla yapılmış fular yaptım bayıldı arkadaşım resmini çekmeyi unuttum tabi ama tekrar yapacağım annemin arkadaşlarından siparişler aldım çünkü sırf keçe çalışmalarım yok.kapı süsü ve bebek sepetinde yapıyorum resimlerini ilerleyen günlerde sizinle paylaşacağım.

Yaptığım çalışmalarıma www.pasaj.com/ara/yildizimsensin ve www.senyapsensat.com/ dan bakabilirsiniz.







Hiç yorum yok: