***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

23 Aralık 2011 Cuma

Heyyy Taçlarıma bakarmısınız

ay ne süslü taçlar yaptım keçeden ve tüllerden bu iş benim çok hoşuma gidiyor gerçekten insan yaptıklarını görünce gurur duyuyor kendiyle,kendimi geliştirmeye çalışıyorum keçe konusunda tabiki yaptıkça elim daha iyi alışıyor birkaç siparişim var çok şükür onlarla uğraşıyorum canım arkadaşım Özicimin bebeği olacak minik kızımıza keçeden bebek şekerleri yapmayı düşünüyoruz Özlemle hummalı bir çalışmaya girdik beğendiğini özenle yapacağım arkadaşım hiç merak etme sen
senyapsensat.com adresinde de ürünlerim var ziyaret etmek isterseniz beklerim


Üniversiten arkadaşım beni hiç bir zaman yanlız bırakmayan canım dostum Zeynep Burcunun istediği siyah çiçek broş
taktıkça beni hatırla arkadaşım





2 yorum:

HAZELDESİGN dedi ki...

Bloğun hayırlı olsun.Taçlarında çok hoş olmuş.Eline, emeğine sağlık.Sevgiler...

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Tşk ederim canım
Sayende bana destek olduğun için ben çok tşk ederim.Öpüyorum seni