***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

11 Mart 2012 Pazar

Taçlara Devam

Merhaba,
1 haftadır blogumla ilgilenemedim,mutlu bir haber aldım çünkü,2.kez anne oluyorum Allahın izniyle onun verdiği halsizlik var biraz:)))
Kuzenim Pınar'cım işyerinde satmak üzere benden 30 Adet taç yapmamı rica etti,vallahi taçlarım kapış kapış gitmiş,çok beğenilmiş.Satın alan kişiler İyi günlerde kullansınlar..
Bunlarda en son yaptığım taçlar
Ürünlerimden sipariş vermek isterseniz yildizimsensin34@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Tekrar görüşmek üzere





6 yorum:

lately dedi ki...

Tebrik ederim......
Arıca taçlar çok güzel kapış kapış satılması doğal ;)

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Tşk ederim.Beğendiğinize sevindim.

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim güzel bir hamilelik geçirmenizi dilerim taçlar süper olmuş elinize sağlık sevgiler.

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Çok tşk ederim Mehtap Hnm iyi dilekleriniz için,beğenmenize sevindim.

HAZELDESİGN dedi ki...

Taçlar çok güzel olmuş, renkleri de çok hoş.Yeni çalışmalarınıda bekliyoruz.Bol bol satışlar ve kazançlar olsun...Sevgiler

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Tşk ederim Hazeldesing.Senin kadar usta değiliz ama birşeyler yapmaya çalışıyorum işte:))Öpüldün.