***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Çamlıca ve Fetih Paşa Korusu

Havalar pek düzelmesede yine de gezmeye devam ediyorum.Çamlıca Ve Fetih Paşa Korusu İstanbulun en çok gezilen mekanı olsa gerek çok kalabalık oluyor çünkü,
Belediyenin sosyal tesisleri var ve burada yemekler harika hemde uygun fiyatlı
Bu arada bebeğimin cinsiyeti belli oldu Dünya tatlısı bir erkek çocuğundan sonra Rabbim birde kız çocuk nasip ediyor.
Daha çok zaman var ama özellikle eşim ve oğlum minik kızımızın yollarını gözlüyorlar tabi bende :)))
Bu arada canım arkadaşım Özlem'in tatlı kızı Simenis dünyaya geldi.
Akşam Hisar Hospital'a gidip canım arkadaşımı ve merakla beklediğimiz minik kızını göreceğim.
Hayırlı evlat olsun ,sağlıklı sıhhatli,şanslı bir çocuk olsun inşallah
Darısı benim başıma inşallah





2 yorum:

HAZELDESİGN dedi ki...

Mrh.Yasemin gezmenin tadını iyice çıkar canım, bebek doğunca en az iki yıl elin kolun bağlanıyor.Bakalım bizimde haftaya bir planımız var.Gerçekleştirebilirsek bende yayına alırım.Ayrıca gezdiğin yerleri zevkle takip ediyorum.Benide götürürsün artık oralara:))

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Evet biliyorum ve bol bol geziyorum:)))Aaaa canım ne demek sen gel heryeri gezdiririm ben sana.
öptüm sevgiler