***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

10 Mayıs 2012 Perşembe

Yıldızım Sensin Geziyorrrrr

Selam,
Blogumla uzun zamandır ilgilenemedim,oğlumun geniz eti ve bademcik ameliyatı yüzünden zor günler geçirdim,Gerçi hala iyileşmedi ağrıları var ama eskiye nazaran Allahıma çok şükür iyi
Eşim sağolsun bu sıkıntılı süreçten biraz uzaklaşmamız için pazar günü gezmeye götürdü bizi.
Öncelikli olarak Riva'ya gittik ben oraları pek beğenmedim.
Daha önce birkaç kez gittiğim İstanbulun en güzel manzaralı yerlerinden biri olan Anadolu Kavağına ve Yoros Kalesi'ne gittik.
Burası Karadeniz ve Marmara sularının birleştiği Muhteşem manzaralı bir yer
Eğer hala gitmediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum,tabi birde deniz kenarındaki  restorantlarında balık yerseniz geziyi tamamlamış oluyorsunuz,
Birkaç fotoğraf çektim benimde fotoğrafım var tabiki kale dik yamaçlı olduğu için boyum kısa gözükmüş:)))
Hiç kilo almadım hamile olmama rağmen formumu koruyorum yani :)))
Şimdilik benden bu kadar
Tekrar görüşmek üzere




2 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

anadolu kavağını bende çok severim...
gerçekten çok güzel bir yer...
görülmeye değer...
kocaman sevgiler...

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Evet bende bayılıyorum oraya
Tşk güzel yorumların için
Sevgilerimle