***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

22 Haziran 2012 Cuma

Arzum Buka İyonlu Saç Maşası

Merhaba
Malum artık düğün mevsimi çoktan başladı,insan ne giyeceğini şaşırıyor ,geçen haftalarda eşimin arkadaşı evlenmişti kuaföre gidip saçıma maşa yaptırmak istedim baktım fiyat pahalı geldi bende Arzum'un saç maşasını aldım.Harika bir ürün saçlarım okadar güzel oldu ki gerçekten çok memnun kaldım.
Almak isterseniz tavsiye ederim.
Saç maşası almak her zaman aklımdaydı aslında iyikide almışım istediğim zaman rahatlıkla kullanabileceğim.
yine düğünler devam ediyor 1 temmuzda yine eşimin arkadaşının düğünü var,bu sene ramazan erken geldiği için düğünler peşpeşe.
Bu aralar çok yoruluyorum Almanya'dan halamın kızı ve torunları geldi,onlara pasta börek ,çörek derken 
ancak bugün vaktim oldu blogumla ilgilenmeye,bizde işler bitmez oğluma,ve kızıma oda hazırlıyorum onunda tatlı yorgunluğu var.
Şimdilik benden bu kadar
Görüşmek üzere



Arzum Buka İyonlu Saç Maşası

*48 W   
*Yumuşak Dokulu Ana gövde
*Titanyum seramik kaplamalı 19 mm maşa
*Elektriklenmeyi önleyici, saçlarınızın kolay taranmasını ve parlak görünmesini sağlayan iyon teknolojisi
*Her saç tipine uygun sıcaklık ayarı (150 ºC – 230 ºC)
*Joystick sıcaklık ve iyon ayar düğmesi
*Işıklı LCD ekran
*Isı geçirmeyen uç
*Yerleştirme standı
*360º dönebilen kablo girişi
*Renk: Siyah

Hiç yorum yok: