***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

15 Ekim 2012 Pazartesi

Canım Kızım Ve Oğlum

Merhaba
Yoğun bir haftadan sonra minik kızım uyurken bir fırsat blogumla ilgileneyim dedim.Gelen gidenlerden sonra ancak boş kalabildim.Artık ayağa kalktım hamilelikte sadece 7 kilo aldım ve şuanda 8 kilo verdim bende çok şaşırdım doğrusu giderek zayıflıyorum,emzirmeninde faydası tabiki var.Kızımı büyütmek için bol bol emziriyorum.kırkını uçurmak için gün sayıyoruz artık.Abisi Göktuğ'da okuldan koşarak geliyor kardeşini görmeye,aman Allah bozmasın şimdilik çok seviyor kardeşini
Kızımla ilgili birkaç foto daha ekleyeceğim.
Tekrar görüşmek üzere

Benim yaptığım keçe magnetler


Hastanede dağıttığım nazar boncuklu balonlar



Eşimin getirdiği çiçek

Kızımın kelebekli çikolatalası

Kızımın kutuda emzikli çikolatası


Kızımın beşiği


Oğlum Göktuğ ve Kızım Ecrin Tuana

Hiç yorum yok: