***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

2 Ocak 2013 Çarşamba

KIZ KULESİ

Merhabalar
Bugünkü blog yazımda eşimin doğum gününde süpriz yapıp beni yemeğe götürdüğü tarihi mekan olan kız kulesinden bahsetmek istiyorum.
gerçekten çok süpriz oldu eşim arabada güllerle beni bekliyordu nereye gideceğimizi söylemedi meraktan çatladım kız kulesine hiç gitmemiştim hep uzaktan görmüştüm Üsküdar Salacaktan tekne sizi oraya götürüyor denizin ortasında iniyorsunuz çok farklıydı gerçekten restorantı çok şık,yemekler harikaydı,gecenin sonunda kız kulesinin üst katına çıktık soğuk olmasına rağmen manzaraya doyamadık
Hayatımda hiç unutmayacağım bir doğum günü oldu benim için
ayrıca kız kulesinin öyküleride çok büyüleyiciydi...
Sizde gitmek isterseniz www.kizkulesi.com.tr  adresinden ulaşabilirsiniz.


















Hiç yorum yok: