***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer günü


Bugün Sevgililer günüüüü 
Aslında bugün için farklı planlarım vardı ama eşim ve minik kızım hasta oldukları için bugünü Aşk yuvamızda kutlamayı düşünüyorum:))))
Eşimle flört ettiğimiz zamanlarda gittiğimiz çok sevdiğimiz bir mekan vardı oraya rezervasyon yaptıracaktım fakat eşim hasta olunca bende süslenip evde güzel bir ziyafet sofrası hazırlamaya karar verdim 
Eşime kahve içmeyi çok sevdiği için ufakta olsa bir hediye aldım ne yapalım canım bu senede böyle kutlarız
Ayrıca tanışma yıldönümümüzde kutlu olsun hayatım 
Aşkım iyiki varsın iyiki hep yanımdasın Seni tanıdığım ve evlendiğim için kendimi çok şanlı görüyorum.
Seni çok seviyorum

                                                                                        








 

Hiç yorum yok: