***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

7 Nisan 2013 Pazar

Oyuncak Müzesi

Merhaba,
Uzun zamandır bloguma hiç yazı yazamadım çoluk çocuk derken vakit çabuk geçiyor
Yaklaşık 1 ay önce Üniversiteden arkadaşım Sevgili Burcu ve biricik oğlu Efe ile gittiğimiz oyuncak
müzesini tanıtmak istedim size
Sunay Akın'nın 2005 yılında açtığı bu müze gerçekten çok güzel
Sunay Akınıda gördük kendisiyle tanışmak istedik fakat kalabalık olduğu için yanına gidemedik .
Oğlum ve Efe çok eğlendiler tabi bizde büyükler olarak eski oyuncaklarımızı görünce mutlu olduk
WC'si bile okadar farklı ki denizlatı şeklinde yapmışlar çocuklar hiç çıkmak istemediler:)))
Tiyatrosuda var Karagöz ve Hacivat oyunuda vardı izledik Büyük usta Tacettin Diker oynatıyordu tabi 
Ayrıca cafesinde çocuklarınızın doğum günü için etkinliklerde yapılabilmekte
Biz çok eğlendik sizde çocuklarınızla farklı bir yere gitmek isterseniz tavsiye ederim.
www.istanbuloyuncakmuzesi.com  adresinden ulaşabilirsiniz







Oğlum Göktuğ Ve Kankisi Efe


















1 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ben buraya ne zamandır gitmek istiyorum ama hep erteliyorum.Yazınızı okuduktan sonra en yakın zamanda gitmeye karar verdim.