***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

4 Haziran 2013 Salı

Göktuğ'un Dinazorlu Partisi

Merhaba,
Ne zamandır Göktuğa Kuran-ı Kerime geçtiği için parti yapmayı düşünüyorduk,küçük beyimiz "Benim partim herkesinkinden farklı olsun anne dedi"
ve hummalı bir çalışmadan sonra umarım canım oğlumun istediği gibi olmuştur herşey 
Herşey dinazorluydu tabiki :))
Dinazorlu davetiyeler,peçeteler,bardak ve tabaklar
Çocuklara süpriz olsun diye piramit kutular yaptım içlerine kaya çikolatalardan koydum fotosunu çekmemişim birde çikolatalı kurabiyeleri poşetlere koyup kurdale ile bağladım çok güzel oldular
tabi balonlarımızıda unutmayalım
Annemle beraber okula giderken 30 tane balonu götürmekte zorlandık tabi:))))
Partide beni yalnız bırakmayan arkadaşlarım Emine ve Zeynep'e çok tşk ediyorum.Partimize geldiğiniz neşelendirdiniz.
Haydi buyrun resimlerimize bakalım
Bu arada benim minik kızımda 8 aylık oldu geri geri emekliyor artık,Maşallah oda abisi gibi çok şeker oldu
Hergünümüz için Allahıma çok şükür




















Göktuğ ve Kankisi Taha



Ecrin Tuana


Hiç yorum yok: