***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

22 Şubat 2012 Çarşamba

Etek

Slm
Dün bloguma hiç bakamadım.Sevgili anneciğimin günü vardı temizlik ve börek,çörek yapmaktan yoruldum biraz neyse ki sonucu iyi oldu misafirlere enfes bir ziyafet verdik.Annemin arkadaşları çok matrak kadınlar bir göbek attık ki sormayın , çok eğlendim vallahi.
Bu sabah keçelerden sıkıldım biraz farklı bir şey yapayım dedim.
Daha önce Mango'dan almış olduğum hiç giymediğim  eteğimi kısalttım diz hizasında  ortaya gayet güzel bir etek çıktı en kısa sürede giyeceğim bu eteği
Minicik dikiş makinem ile diktim bu eteği.Ah ah ilk aldığımda kızlarla bu makinayı nasıl çalıştıracağımızı bilememiştik kaş kişi kafa yormuştuk :))Halbuki çok basitmiş.
Bankadaki arkadaşlarımla öğlen yemeklerinde evden getirdiğimiz bir şeylerle yaptığımız ziyafetler geldi birden aklıma
Nihal bacumun muhteşem makarna salatası,Yoncamın pembe makarna salatası ve böreği,Gözdeciğimin kuskus salatası ve benim kısır,patates kekim
Hey gidi günler heyyy özlüyorum eskiyi galiba
Neyse bu kadar sohbet yeter eteğimi göstereyim size
Görüşmek üzere



Eteğimin ilk hali

Bu da son hali


Minik dikiş makinem

Hiç yorum yok: