***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

20 Şubat 2012 Pazartesi

Süprizzzz

Ay canım Kocacım bana süpriz yapmış.Dün bana Desa'dan tanışma yıldönümümüz için deri siyah ceket almış,gerçekten süpriz oldu benim için, daha önce sevdiğim bir marka olan Desa'da bu cekete bakmıştım bedenime büyük gelmesi ve pahalı olması dolayısıyla vazgeçmiştim.
Eşim benim bedenimi taa İzmirden getirtmiş çok güzel bir hediye paketinde verdi bana,inanamadım görünce ,dünyalar benim oldu,genelde erkekler değil yıldönümü doğum günlerini bile unutuyorlar eşlerinin ,ben o yüzden şanslıyım.Maşallah diyelim ,Allah ayırmasın..
Kocacım 7 yıl önce iyiki seninle tanışmışım,iyi ki evlenmişim,iyi ki bir oğlumuz olmuş.
Seni Çok Seviyorum


Seni seviyorum,

çünkü her sabah kalktigimda bir günü daha seninle geçirecek olmanin mutlulugunu yasatiyorsun bana. Ben güne seninle basliyorum ve her gün hayati yeniden kesfediyorum.

  
Seni seviyorum,
çünkü herseyde sen varsin. Nasil olmayacaksin ki? Sanki sen dogdugumdan beri içimdeydin. Yüregimin en derin kösesindeydin. Sanki ortaya çikmak için beni bekliyordun. Ve ben orada oldugunu fark edince hakettigin yere çikardim seni.


 Seni seviyorum,
çünkü her gülümseyisin içime yeniden yasama sevinci dolduruyor. Her gülümseyisin, karamsarligi yikiyor, umutsuzlugu parçaliyor. Bir çiçek bahçesine çeviriyor çorak dünyayi.


 Seni seviyorum,
çünkü hep benimlesin. Seni görmem için yüzüme bakmam gerekmiyor. Gözümü kapatsam ordasin. Gördügüm her yüz aslinda sensin.

Hiç yorum yok: