***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

16 Nisan 2012 Pazartesi

Pullu Şallara Devam

Merhaba,
Havaların ısınmasıyla güzel bahar günlerinde insanın içi içine sığmıyor,gezip dolaşmak istiyor.
Oğlumu her gün okuldan almaya gidiyorum ama bir türlü  eve gelmek istemiyor ona baktıkça çocukluğum geliyor aklıma,sokaklarda çok oynardım bende o yüzden ses çıkaramıyorum:))
Şimdi gelelim şallarımıza önceki haftalarda birkaç resim yayınlamıştım ama fotoğrafları kötü çıktı.
Yeni yaptığım mor,kırmızı,ve siyah şallarla beraber tekrar yayınlamak istedim.
Bu arada annem güne giderken yaptığım şallardan taktırmıştım reklam olsun diye::))))
Arkadaşları çok beğenmişler birkaç tane sipariş aldım.
Şalları 20 TL'den yapıyorum.
Sipariş vermek isteyenler benimle irtibata geçebilirler.
Tekrar görüşmek üzere
Hoşçakalın







4 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba sizi izlemeye aldım...
aayyy bu şallar çok şekerr kenarları çok güzel olmuş...
ellerinize sağlık...
sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
kocaman sevgiler...

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Merhabalar
Hoşgeldiniz bloguma
Hemen iadeyi ziyaret yapıcam merak etmeyin:)))
Sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canımın içi aldım birini harika olmuş
:))

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

AAA nedemek feda olsun size :))))