***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

9 Nisan 2012 Pazartesi

***Muhteşem Topkapı Sarayı***

Merhabalar
Hamile olmama rağmen yine gezmekten kendimi alamıyorum,dün İstanbulda çok güzel bir hava vardı,Eşim nereye gidelim dedi Bende Topkapı Sarayı dedim.
Uzun zamandır gitmek istiyordum en son ilkokulda gezi düzenlemişlerdi o zaman gitmiştim sonrada fırsatım olmamıştı
Gerçekten Atalarımızın kullandıkları kılıçlar,padişahların giydikleri kaftanlar,zümrüt,yakutlardan yapılmış ibrikler,su içme tasları insan bunları görünce birkez daha tarihiyle gurur duyuyor.
Kaşıkçı elmasının güzelliği zaten dillere destan
Müzenin içinde fotoğraf çekmek yasak olduğu için ancak dış mekanları çekebildim 
O kadar çok turist vardıki özellikle Japonlar vallahi kendi Sarayımızı gezmekte zorlandık:)))
Muhteşem bir geziydi benim için tekrar gitmeyi istiyorum
Şimdilik bu kadar tekrar görüşmek üzere


Ayasofya Camii
Ayasofya Camii


Saray'ın Girişi



Muhteşem Boğaz Manzarası




 
Sarayın Yazlık Odaları
Sarayın Avlusu

Hiç yorum yok: