***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

22 Ekim 2013 Salı

Çocuklarımın Doğum Günleri

Merhaba,
Çocuklarımın doğum günü biraz geçti ama ancak bayram tatili falan derken ancak yayınlayabildim.
Ve herzamanki gibi muhteşem bir doğum günü partisiydi.Göktuğ ve Ecrin Tuana'nın doğum günleri arasında 1 hafta olduğu için ikisini birlikte yaptık.
 Doğum günü pastamızı Koska'dan yaptırdık.Pasta hem görünüş hemde tadı bakımından çok süperdi,herkese tavsiye ederim
Bu seneki doğum günümüz bol çocuklu ve bol hediyeli geçti
Oğluma yine dinazor figürlü bardak,çatal,tabak,balonlar alındı.Minik kızımınki ise uğur böcekliydi 
Keçeden dinazor kuyruğu yaptım,Kızımada uğur böceği kostümü yaptım
Bugünde beni yanlız bırakmayan arkadaşlarıma çok tşk ediyorum.
Göktuğ her zamanki gibi coştu tabi,Ecrin daha 1 yaşına bastığı için pek birşey anlamadı ama olsun :)))))
İyiki doğdunuz canım kuzucuklarım
İşte doğum gününden kareler


                                                 

                                              
                                           


                                                              
                                                 
                                               

                                             
                                             




                                             
                                                         






















Hiç yorum yok: