***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

11 Kasım 2013 Pazartesi

Hafta Sonu Gezmeleri

Merhaba,
Hafta sonu yine gezmelerdeydik.Havalar tam bahar havası olduğu için insanın evde oturası gelmiyor hele benim gibi gezginci olursanız :))))
Eşim işyerindeki personelleriyle birlikte organizasyon yapmış bende katıldım değişiklik oldu benim için
Öncelikle akşam yemeğine Dönerci Ali Usta'ya gittik,Eşimin söylediğine göre İskenderi çok güzelmiş
tabi et yemeyen biri olarak menüm çorba,salata ve tatlıdan ibaretti.
Nezih bir mekandı bir katı bize ayrılmıştı ,yemeklerimizi yedikten sonra sinemaya gittik.,hiç akşam matinesinde film izlememiştim ,eee çocuklarda annemlerde olduğu için rahattık.
Hükümet kadın 2 süper bir filmdi,uzun zamandır kahkahayla bu kadar gülmemiştim.Demet Akbağ'ın olduğu her film güzeldir zaten
Gitmek isteyenlere aliusta.com. ve Hükümet kadını 2'yi öneriyorum.
Görüşmek üzere

Hiç yorum yok: