***Merhaba Bloguma Hoşgeldiniz***

18 Kasım 2013 Pazartesi

Bir Kahve Molası

Merhaba
Haftasonu eşimle birlikte kahve içmeye Kahve Diyarı'na gittik,tabiki yine başbaşa ama öncesinde Göktuğ ve
Ecrin Tuana'yı Bostancı'daki lunaparka götürdük Oğlum ve ben çocukluğumdada çok sevdiğim korku tüneline girdik,çocukken çok korkardım ama bu kez çok eğlendim,Göktuğ ise korkudan koluma yapıştı :))))
Çocuklarla bir yere gitmek ayrı güzel oluyor ama insan eşi ilede başbaşa kalmak ,sohbet etmek istiyor.
Eşim kahveyi çok sever,sana kahve ısmarlayayım dedim hemen gittik mekan çok güzel ben sıcak çikolata ve profiterollu pasta yedim eşimse türk kahvesi içti
Galiba burası sürekli gideceğimiz mekanlar arasında olacak
Yıldızım sensin İstanbul gezmelerine devam ediyor :)))
 




Lunaparktaki Korku tüneli
                                                   

Hiç yorum yok: